BLOGGER TEMPLATES AND iPhone Wallpapers »

April 29, 2011

Gossip .Gossip

Okey. nak mula dari mane yerk.. emmm... Okey . dah ingat dah. Semalam aku g alamanda. Teman mummy jap. die nak beli sunblock dye. Dekat tengah2 Alamanda tuh ade MAC punyer aper ntah. So mummy pon pergi sane nak try2 and beli. So sorang laki nie, die yang cakap2 dengan mummy. Terpegun siott tengok die. sebab die lebih taw banyak tentang muke, make up and benda perempuanlah berbanding aku. Dalam fikiran aku, Kan best die jadi boy friend aku. Hahaha. Bolehlah die bagi tips and buat muke aku cantikkan. Okeyy.. dah melalut dah aku nie. back to the point. Okey so lepas tuh aku pon pergilah jumpa kawan aku sorang niyh. lepak2 dengan die and die tanye whether aku pergi tak yang budak form5 tahun lepas buat reunion tuh. pastuh aku ckp "tak". Bagi akukan, bru braper bulan lepas sekolah nak buat reunion. Aperlah weyh. Asallah korang bodoh sangat. Buatlah reunion pas setahun ker aper. Nie tak. Pastuh nak buat grand giler babilah. Taulah korang kerja tapi ader yang xkeje so pikir2kanlah BODOH!!! Name budak kelas sains tap Sumpah BODOH NAK MAMPOS. hahahaha. Lebih2 lagi budak2 yang organise to sume aku tak suke. sooo. aku pon malazlah nak pegi. Buang mase jew beb. Lebih baek aku duduk rumah dan relax. Okey, dah lepas geram dah, continue dengan aper aku nak cter sebelum aku lupe. wakakakakaka


Pastuh member aku pon ckp, yang ade budak2 yang sibuk nak pergi Gentingla aperla. Hmm. Budak2 yang pergi genting tuh semua tak pegi reunion. hahaha. alasan diorang , " duit aku habislah ". Padan muke. hahahaha. Tengok macam aku, kan senang. Pergi Genting semua sponsored. Bilik executive lagi. aku ajak 2 best friend aku iaitu Nadia dengan Faiqah. Jimat duit kiteorg untuk penginapan dan transport. hanya untuk makan dan enjoy. hahahahaha. Seriously, aku niyh bukan jealous ker aper. tapi bagi akukan, korang tuh terlampau cam Bitches and Bastard taw tak. Dahlan sombong giler babi pastuh nak budget ader keretalah nielah tuhla. Aku xheranlah weyh. Yang penting aku xjumper korang.


Setiap kali aku g alamanda mesti jumpe muke korang, dah muak aku tengok korang taw x. Ade sorang tuhkan, orang ingat die baik sangat tapi perangai cam TUTTUTTUTTUT. hahahahahaha. Okeylah,.. aku dah penat membebel. Jadi cam nenek aku dah. Jap gy aku tulis lagy. Kene jga abg aku yang demam. Bye

0 comments: